středa 27. února 2013

Pip Mega



*Dole čti pravidlo následovníka (referrala) 



Zdravím všechny čtenáře, dneska vám popíšu program PipMega. Popis bude stručnější než u UnitedPayCheck, jelikož program je o dost jednodušší.
Minule jsem říkal, že mě skoro vůbec nezajímá co tvrdí admin o zhodnocování peněz. Tady si dovolím malou vyjímku. Tento admin provozuje program FastCashMega(FCM), který běží už déle než rok a já osobně jsem ze svojí investice v tomto programu měl 400% zisk. Admin u obou programů tvrdí že má letité zkušenosti s FOREX obchodováním a že peníze zůročuje tam. Nevím co je na tom pravdy, ale už jen fakt že provozuje tak úspěšný program jako je FCM déle jak rok mě nutí tomuto adminovi důvěřovat.

Co mě zajímá jako investora:
Admin této stránky jak jsem psal výše, momentálně provozuje velice úspěšný program který mě a spoustě známým investorům vydělal hezké peníze. Navíc výplaty provádějí do 24 hodin, bez většího zaškobrtnutí a to po celý rok co FCM funguje. To samo o sobě potvrzuje jaké má admin úmysly.
Další výhodou je dlouhodobý plán, což jak jsem již dříve zmiňoval, je dobré znamení(čím dlouhodobější plán, tím stabilnější program).   
Nicméně tento plán je dost zdlouhavý a kdyby neměl admin tak dobrou pověst, tak bych zde asi neinvestoval.
Plán začíná na 1,5% denně po dobu 160 dní. Čím větší investice tím více procent denně. Při investici $5 000 dostanete 2% denně, ale přiznejme si kdo bude dávat $5 000 do jednoho programu ? No pár takových znám, ale ti mají investiční kapitál $50 000.
U tohoto programu není problém že plán trvá 160 dní, to je spíš výhoda, ale problém je že procentuelní dividendy nedostáváte o víkendu. Stejně tak burza s FOREXEM je o víkendu zavřená. Nebojte se že by se vám víkendy započítávaly do těch 160 dní. Těch 160 dní je jen pracovních, od pondělí do pátku.
No takže při investici $100 dostáváte denně $1,5(1,5%) po dobu 160 dní, takže konečná suma je $240, což je čistý zisk $140 (140%). Ano to je hezký zisk, ale počkáte si na to déle než půl roku. 
Jak jsem již zmiňoval tak admin je kvalitní a také kvalitně komunikuje, takže odpověď na váš dotaz dostanete do 24 hodin (někdy déle).
Provize za referrala (následovníka) jsou 3-5%.

Nejdůležitější informace o programu

Takže zas jen ve stručnosti k nejdůležitějším bodům programu.
  • V programu děláte investice za minimálně $10
  • Investice ze zhodnocují 160-175 pracovních dní. A dostáváte 1,5-2% denně. Procentuelní výše a délka zúročení závisí na výši vkladu. Pokud vložíte minimum $10, tak se vám vrátí $24 po 160ti pracovních dnech. Což je 140% zisk.
  • Peníze můžete vkládat a vybírat za pomoci elektronických peněženek, Liberty Reserve, Perfect Money,Solid Trust Pay (STP) a EgoPay.
  • Program běží teprve od 22.1.2013, takže je teprve v počátcích a zatím bych se určitě nebál investovat. 
Pokud by se můj názor na tento a jakýkoliv jiný program který uvádím zde na mém blogu, měl nějak změnit, tak to napíšu do mého "investičního portfolia pro rok 2013" které najdete vpravo nahoře na tomto blogu.

Tak to je vše co myslím že mělo smyl o tomto programu napsat. Pokud máte nějaké dotazy, tak je neváhejte napsat.

Čti pravidlo následovníka (referrala) 
Pokud se registrujete do programu uvedeném zde na mém blogu kliknutím na odkaz, nebo reklamní banner, tak se stanete mým následovníkem (referralem) což znamená, že dostanu za každý váš vklad nějakou procentuelní provizi (3-10%) provizi. Tato provize není odečtena vám z vašeho vkladu. Můžete si samozřejmě program vyhledat např. googlem a zaregistrovat se, aniž by jste byl něčím následovníkem (referralem), nicméně vaše zisky to nijak neovlivní. Naopak pokud se přihlásíte jako můj následovník, tak já vám za to poskytnu co nejefektivnější podporu a třeba i varovné informace týkající se onoho programu, což je k nezaplacení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Do komentářu je zakázáno dávat jakýkoliv odkaz/URL adresu. Každý takový odkaz chápu jako spam a hned ho mažu.