úterý 19. února 2013

Vítejte na mém novém blogu





Zdravím všechny návštěvníky mého blogu,
jmenuji se Filip Dvořák a od roku 2008 žiji jen z příjmů které mám z různých aktivit na internetu. Konkrétně z PTC stránek, affiliate marketingu, prodeje fyzických produktů a poslední 2 roky i z HYIP programů (High Yield Investment Program ), Česky: "vysokovýnosové investiční programy". Tento blog chci věnovat právě těmto HYIP programům jelikož jsem s nimi velice úspěšný a věřím že s nimi může uspět každý. 
Na druhou stranu nechci aby kdokoliv kdo čte tento blog, chápal to co tady píšu jako 100% doporučení k investici, nýbrž jako moje osobní portfolio mých nynějších a již ukončených investic a třeba se tím jen inspiroval. 
Možná jste na některých stránkách četli o úžasných investicích které vám zajistí příjmy na celý život a podobné úžasné věci. Tady se nic takového nedočtete, protože pravda o těchto programech je, že každý tento program ať je jak chce úspěšný jednou skončí a proto nelze počítat s trvalejším příjmem z jednoho investičního programu. Pravda také je že spousta lidí na těchto programech přijde o své peníze. Ptáte se tedy jak se na něčem tak riskantním dá vydělávat? Stačí dodržovat pár pravidel.
Moje základní pravidla jsou: 
  • 1) Nikdy neinvestuj víc peněz než si můžeš dovolit. 
  • 2) Nebuď chamtivý a nereinvestuj, ale peníze z programů vybírej (opusť program včas).
  • 3) Než vložíš peníze do nějakého programu, tak si o tomto programu udělej kvalitní průzkum.
  • 4) Do programu vstupuj co nejdříve, nejlépe v jeho první den. 
  • 5) Nebuď závislý jen na příjmu z HYIPů
  • 6) Nikdy nevsázej všechno na jednoho koně 
(Mám rozepsané podrobnější vysvětlení k těmto pravidlům, takže ho můžete čekat v mém dalším příspěvku. )

Nyní pár slov k tomu jak vůbec HYIPy (nebo jestli chcete pyramidové hry, Ponziho schémata, letadla) fungují. 
 Investoři svěřují provozovateli fondu peníze za účelem jejich zúročení,  tyto peníze provozovatel někdy dále investuje do burzy s akciemi, nebo do FOREXU (směna cizích měn) atd. a někdy je prostě neinvestuje vůbec a prostředky ziskané od investorů používá k vyplácení těch co investovali dříve. Tento systém funguje do doby, dokud přicházejí noví investoři a prostředky se dají vyplácet ostatním. Když už ve fondu nezbudou žádné peníze na vyplácení, fond krachuje a vyplaceni zůstávají jen někteří investoři a ostatní nedostanou nic. 
Možná se vám tento systém zdá trochu drsný, musím říct že i já jsem se mu kvůli morálním pohnutkám několik let vyhýbal, než jsem si uvědomil že celý světový bankovní systém je vlastně jedna velká pyramidoví hra. 
Velice zjednodušeně řečeno to funguje takhle: obyčejní lidé mají v bance úspory a úvěry, banky tyto aktiva/pasiva nechávají investičním bankám které pak dále obchodují na burze a když se v tomto systému peníze přelijí na účty těch co investují nejvíce a investiční banky tím přijdou o většinu investic tak vzniká tzv. "Investiční bublina"  která když praskne, tak zkrachují investiční banky i malé banky a tím pádem obyčejní lidé a vznikne ekonomická krize, jako se to stalo v letech 2008-2009. (pokud se o tom chceš dovědět víc tak koukni na dokument "Inside Job")
Tyto investiční banky mají samozřejmě o dost menší spořící úroky a také kvalitní tým investorů a všech možných institucí, takže jejich systém vydrží podstatně déle. Ale to nic nemění na tom, že jde jen o promyšlený HYIP.
Takže jsem se rozhodl zahodit předsudky a investoval jsem. Musím říct že za ty 4 roky co mě živí internet jsem nenarazil na jednoduší způsob vydělávání peněz. 
Je pravda že jsem na začátku naletěl (jako každý kdo nemá kvalitní informace) a prodělal jsem $1 000 v SCAM (podvodný) programech. Dnes vím že to byla jen moje vina, jelikož jsem neudělal dostatečný průzkum a investiční programy jsem volil pouze podle informací na jejich stránce a podle grafického provedení jejich webové stránky, což mají tyto podvodné stránky velice kvalitně a promyšleně udělané.
Rozhodl jsem se tedy že pokud chci v tomto světě uspět tak musím sehnat INFORMACE
První informace jsem nalezl na diskuzních fórech jako například TalkGold. Podle doporučení zdejších uznávaných investorů jsem v roce 2011 udělal 2 investice po $500, dohromady tedy $1 000 a obě byly úspěšné, takže jsem za necelý rok z  $1 000 udělal $ 4 500.
Pokud tedy pominu můj první neúspěch pramenící z nedostatku zkušeností a informací, tak jsem téměř bez práce vydělal za rok 2011 $3 500 což je něco kolem  67 000 Kč což je cca 5 600 Kč měsíčně !! V dalším roce 2012 jsem udělal 10 investic a z toho jen jedna nevyšla, ale i tak jsem na té špatné investici prodělal jen 50% z vkladu. A co je nejlepší, obsluha každého takového investičního programu zabere kolem 5 ti minut denně.
Nyní po roce komunikování na všech možných fórech mám na svém SKYPu přes 30 kontaktů na investory veterány a i dokonce na adminidstrátory úspěšných investičních programů. 
A to je ten klýč, to je ta jediná možnost jak v HYIPech vydělat, mít kvalitní ionformace z první ruky, což je vlastně stejné jako na burze s cennými papíry, prostě ten kdo má informace ten vydělává.
No a jelikož jsem i já zažil to jak je těžké vydělávat peníze prací a že ani tu práci lidé mnohdy nemají, tak jsem se rozhodl, že se o tyto informace podělím s každým. Nejdříve jsem samozřejmě začal s rodinou a kamarády a jelikož i oni jsou v plusových číslech, tak s tím jdu na veřejnost, ostatně podobné blogy dělá snad každý úspěšný HYIP investor.
Ještě bych rád znovu zopakoval, že nejsem jasnovidec a nevím kdy který program zanikne, ale dost dobře vím, který program provozuje administrátor s dobrou minulostí a že tento program určitě dokončí jeden ciklus což stačí k 150% až 400% návratu z investice. Tyto programy budu pravidelně zminovat na svém blogu ve třech kategoriích:
  1. Probíhající investice
  2. Ukončené investice 
  3. Plánované investice
Můj záměr s tímto blogem, je pomoci co nejvíce lidem k nějakému výdělku a pokud to půjde tak i k finanční nezávislosti. Budu se snažit vám zde zdělit všechny moje pocity, názory a zkušenosti, aby jste pochopili jak takový investor přemýšlí a mohli jste to použít ve svůj prospěch. Účelem tohoto blogu určitě není, aby mě lidě slepě následovali ve všech investicích, ale aby se každý mohl naučit myslet jako úspěšný investor.
Všechny informace které zde sdílím, sdílím zdarma a jen z mojí vůle. Pokud mě někdo bude brát za pdovodníka, tak to sem klidně múže napsat a můžeme o tom podiskutovat, komentáře nemažu.
Přeji vám hezký den,
Filip



Už 2 roky vydělávám peníze na HYIP (High Yield Investment Program ), Česky "vysokovýnosové investiční programy", nebo chcete li Ponziho schémata, či pyramidové hry. Jsou to vysoce rizikové investice jelikož 100% těchto programů jednoho dne skončí. Ptáte se tedy jak se na něčem tak riskantním dá vydělat? Stačí dodržovat pár pravidel. Čti v mém blogu a dozvíš se víc





Žádné komentáře:

Okomentovat

Do komentářu je zakázáno dávat jakýkoliv odkaz/URL adresu. Každý takový odkaz chápu jako spam a hned ho mažu.