čtvrtek 25. dubna 2013

Moje menší investice na FaceBooku

Tak jelikož se za poslední 2 měsíce neobjevil žáídný HYIP který bych chtěl zařadit do svého top listu a tudíž ho dát i sem na blog, tak jsem se rozhodnul že budu dávat recenze na sice kvalitní, ale né top HYIPy na svojí facebook stránku https://www.facebook.com/snadnepenize
Reaguji tak na dotazy které dostávám od svých čtenářů ohledně nových programů, jestli bych doporučil to a nebo tamto.
Upozorňuji, že já nejsem jasnovidec a neumím říct jaký HYIP opravdu vydělá a jaký ne. Proto berte tyto moje recenze jako doporučení a sami si udělejte nějaký průzkum, zda vám program vyhovuje nebo ne.
Každopádně HYIPy které uvadím na svém blogu nebo facebooku jsem sám risknul a zainvestoval. Nikdy neuvádím program ve kterém nemám nějaké peníze.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Do komentářu je zakázáno dávat jakýkoliv odkaz/URL adresu. Každý takový odkaz chápu jako spam a hned ho mažu.